پیلو پک

دستگاه پیلوپک چیست ؟

دستگاه پیلوپک یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی می باشد که مناسب برای بسته بندی یک نفره (تک عددی) معروف به بسته بندی بالشی یا بسته بندی افقی می باشد. دستگاه پیلو پک مناسب برای محصولاتی است که قابلیت چیده شدن به صورت دستی را دارند و حتما باید حالت جامد داشته باشند. مانند انواع کیک، کلوچه، بیسکوئیت، لواشک پذیرایی، قطعات خودرو، پک های هواپیمایی و رستورانی، نان، ساندویچ آماده، پد استریل، فرآورده های گوشتی، دستکش، تجهیزات پزشکی، لوازم تحریر، قند حبه ای، نان پیتزا، ماکارونی، لازانیا، شکلات، لواشک، صابون و غیره می باشد. دستگاه پیلوپک در کارگاه ها با سطح تولید کم و متوسط و کارخانه ها با سطح تولید بسیار بالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه دارای نوار نقاله برای حمل مواد مورد بسته بندی به سیستم دوخت و برش دستگاه می باشد. همچنین دستگاه مجهز به سیستم فک های گردان دوخت و برش می باشد. برای بسته بندی محصولات بزرگ مثل نان بهتر است سیستم فک های دوخت و برش دستگاه پنوماتیکی باشد. دوخت در دستگاه پیلوپک به صورت سه طرف دوخت می باشد.

رول یا لفاف مورد استفاده در دستگاه پیلو پک

انواع سلفون ترس، متالایز، لمینت و کاغذ پلی اتیلن و سلفون صدفی دستگاه می تواند با توجه به نیاز مشتری مجهز به چشم فتوسل برای استفاده از رول های چاپی به منظور تشخیص جای برش و دوخت باشد. ظرفیت تولید دستگاه پیلوپک حدودا از 25 الی 400 بسته در دقیقه می باشد. که تعداد بسته های تولیدی بستگی به اندازه محصولات و نوع دستگاه دارد.

دستگاه بسته بندی پیلوپک که از انواع ماشین آلات بسته بندی بوده، در دو نوع فتوسل دار و غیر فتوسل دار قابل ارائه می باشد. نوع فتوسل داردستگاه مناسب برای رول یا لفاف های چاپی است و می تواند با توجه به نیاز مشتری، به مظور تشخیص جای برش و دوخت مورد استفاده قرار گیرد و نوع بدون فتوسل دستگاه مناسب برای رول های ساده و بدون چاپ بوده و برای بسته بندی رگباری مورد استفاده قرار می گیرد. برق مصرفی دستگاه پیلوپک در نمونه های تک فاز و سه فاز متناسب با سفارش مشتری قابل ارائه می باشد. جنس بدنه دستگاه استیل استنلس 304 نگیر مرغوب و رنگ آن الکترواستاتیک است که زنگ نمی زند و خورده نمی شود که کاملا متناسب با قوانین سازمان غذا و دارو می باشد. دستگاه بسته بندی پیلوپک را می توان برای بسته بندی نهایی محصولات در پایان خط تولید قرار داد. در صورت نیاز و سفارش مشتری امکان نصب دستگاه تاریخ زن یا جت پرینتر و همچنین تونل UV بر روی دستگاه امکان پذیر می باشد. دستگاه پیلوپک دارای موتور گیریبکس با دور متغیر، به همراه اینورتر (تنظیم کننده سرعت دستگاه) است. همچنین سرعت نوار نقاله دستگاه پیلوپک قابل تنظیم می باشد.

جهت خرید تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =